Pih - 26.03.10 Bydgoszcz, Klub Estrada (Spot)


Name:

Komentarze:

31.03.2010, 21:42 :: 79.163.250.202
.mck.
lolek - PIHu nikogo nie robi w chuja. Po prostu są pewne sprawy związane z tworzeniem tracków, miks, mastering, cała otoczka związana z tworzeniem płyty, koncerty... To wszystko sprawia, że są te opóźnienia. Sam już jestem zniecierpliwiony do granic wytrzymałości, ale jestem pewien,że Trylogia mi to wynagrodzi. Z nadwyżką ;]
Trzeba czekać.

31.03.2010, 18:09 :: 82.160.135.10
dd12
Wydaje mi się, że następne części będą trzymać się terminów. Czekam cierpliwie ;]

30.03.2010, 19:09 :: 156.17.236.81
lolek
prawdziwych fanów nie robi się w CHA

30.03.2010, 17:53 :: 81.219.203.139
lewel
widocznie pojawiły się powody, dla których krażek sie jeszcze nie pokazał.
Prawdziwi fani sa cierpliwi!
Pozdro

30.03.2010, 16:48 :: 78.88.100.155
da
www.trasapih.pl



30.03.2010, 16:24 :: 93.176.198.16
czekam
wywiad jak po hu... ale bynajmniej dowiedzieli my sie ze plyta bedzie jutro ;)

29.03.2010, 19:05 :: 79.191.201.233
masa19
Wywiad z PIH'EM w UrbanCity.pl
www.youtube.com/watch?v=3UyIbLnqBv8&feature=player_embedded

27.03.2010, 14:09 :: 79.163.153.111
pfk
Mniej wiecej pół roku :D

26.03.2010, 10:26 :: 80.51.28.159
ghrf
Już chyba nikt nie wierzy w te półroczne odstępy między kolejnymi częściami trylogii :)

23.03.2010, 16:53 :: 93.176.198.16
czekam
nastepnie Pihu wyda plyte, przeprosi wszystkich, ze tak sie to wydluzylo, ale nie wszystko da sie zawsze przewidziec i ze chcial zeby plyta byla dopracowana w kazdym detalu, i ze jeszcze nigdy zadna plyta nie byla tak dopieszczona pod wzgledem lirycznym i muzycznym no i na koniec doda, ze po przesluchaniu materialu kazdy dojdzie do wniosku, ze warto bylo czekac :))

23.03.2010, 16:46 :: 88.156.11.209
kamillll
''rzucasz słowo na wiatr a ono leci...''znajome ?;D

23.03.2010, 14:07 :: 156.17.236.81
lolek
też nie wiem jaki jest cel w takiej "promocji" płyty. Szczerze to mnie to już przestało bawić. OSTR, który się jeszcze poza Pihem liczy w Polsce jakoś nigdy nie miał z tym problemów, a jego płyty zawsze dobrze idą. Podaje datę - płyta wychodzi co do dnia. A pihu po raz kolejny pokazał jaki jest słowny i ile warte jest jego słowo. Panie Adamie tak się nie robi ludziom, którzy naprawdę odliczali każdy dzień do premiery. Teraz z każdym dniem mniej tej płyty się chce skoro treść padająca z ust artysty nijak ma się do tego co on robi. pozdro

23.03.2010, 13:49 :: 81.219.244.12
never_ending_story
Jeszcze kolejne single/singiel, zapowiedz, koncerty, później preordery z finalną promocją... rok 2010 pod znakiem OPOWIADANIA o Dowodzie Rzeczowym, a na pewno jego pierwsza połowa. W jedno zaczynam wierzyć - płyta zgodnie z pierwszymi zapowiedziami wyjdzie w listopadzie - rok w tą, rok w tamtą, toż to szczególiki przecież...

18.03.2010, 18:52 :: 193.239.80.25
think!
mysle ze gdyby znał konkretna date to bysmy juz wiedzieli

18.03.2010, 11:27 :: 93.176.198.16
czekam
Pihu czemu tak z nami w ciula lecisz, jestesmy w koncu Twoimi odbiorcami płyt, to nalezy nam sie info jakis konkretny termin, a nie w listopadzie miala byc plyta potem odległe przełożenie i dalej nie ma zadnej konkretnej daty? Juz zawsze tak bedziesz plyty wydawał ?