===> Kama ft. 1z2 & Pih - Właśnie Tu (klikaj na zdjęcie) <===


Name:

Komentarze:

22.04.2007, 17:52 :: 83.11.5.176
Gdynia
Pihu! Slyszales utworek 'projekt nasluch - CH.W.W.D. ' te leszcze sie z Ciebie nabijaja na koncu...... Kurwa wez im pokaz ze jednym wersem potrafisz ich zjesc bo te pizdy za duzo sobie pozwalaja. Pjona

09.04.2007, 16:23 :: 83.15.20.10
kk
i jakis koncercik w bialym by sie przydal ;]

08.04.2007, 19:38 :: 87.105.208.94
Moni.ś
Oj dobre kawalki, dobre! ! !

Kiedy KWIATY ZłA !? nooooo. . .

PozdroOOo EMKA

06.04.2007, 11:38 :: 83.15.20.10
kk
hehe chyba nikt z pihszou.fotlog.pl nie cyzta tych komentow....

05.04.2007, 22:35 :: 80.51.56.159
SylFiaMała
swietne kawaleczki xD pozdro

05.04.2007, 10:32 :: 83.15.20.10
kk
Kiedy Kwiaty Zła"??

04.04.2007, 10:53 :: 87.99.44.131
DonMłodyPapa
kawałki dobre szczegolnie "Własnie tu"
pih'a wersy oczywiscie były najwyzszej klasy. czekam na płyty. pozdro: pih, kama i pozostali.

03.04.2007, 15:57 :: 84.10.57.175
właśnie tu
zajebiste kawałki słuchałem je już dwa dni temu

01.04.2007, 18:12 :: 83.8.165.116
wiesniara

enoo ...
myslcie sobie co chciecie ale dla mnie najlepsza nuta + najlepszy bit
to "pozycja 126" - kurewsko dobrze!