WITAMY!


Długo oczekiwany, ostatni solowy album Piha - Kwiaty Zła, jest już w masteringu.
Poniżej prezentujemy tracklistę, w tym tygodniu nastąpi kolejna jej odsłona, poznacie wszystkie featy i producentów.


Pih - Kwiaty Zła - tracklista

01. Dobry Wieczór Polska
02. Kochaj, Nienawidź, Daj Żyć, Próbuj Zabić
03. Zbrodnie Z Namiętności (Reportaż)
04. Rany Kłute
05. Nigdy Jak Niewolnik, Zawsze Jak Król
06. Wersy Nocą
07. Co Było, A Nie Jest...
08. Winny Zarzucanym Czynom
09. Przyjaciele
10. Uważaj Czego Pragniesz
11. Im Mniej Wiesz, Tym Lepiej Śpisz
12. Czarny Kruk (Złapany W Zamkniętym Rozdziale Życia)
13. Ulice Bez Jutra
14. Semper Fidelis (Nadal)
15. O.N.A.
16. Brud
17. Zawsze Muszę Coś Spierdolić
18. W Górze Szkła (Wódka)
19. Uśmiech Przez Łzy (Echo)
20. Nie Żałuj Mnie
21. Rosyjska Ruletka


W KONTAKCIE!
Name:

Komentarze:

21.02.2011, 15:38 :: 178.56.210.157
Ona
O.N.A.
zajebista nuta. ;D

23.04.2009, 19:36 :: 77.115.198.224
paula
Brud
świetna piosenka
!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

18.11.2008, 22:10 :: 83.21.132.113
rapowy ziaaa
siemasz peiha ! dajesz juz promixa bo doczekac sie nie mozna pozdro ;)

02.11.2008, 13:16 :: 85.31.245.100
yep!
sorry miało być premierowy!!!!

02.11.2008, 13:15 :: 85.31.245.100
yep!
5 grudnia koncert promujący także w styczniu i lutym juz na dobre będzie hulała trasa. 100% info

02.11.2008, 13:06 :: 77.254.58.92
alvaro
styczen/luty

02.11.2008, 10:50 :: 93.105.146.169
...
ja wiem jakie bity idą na płytkę...







...najlepsze :D

02.11.2008, 10:14 :: 85.31.245.100
yep!
będzie jutro, potwierdzone na 100% info, dziś się ważą losy ostatecznych wersji i to zadecyduje o tym jakie bity idą na płytę.

02.11.2008, 10:07 :: 79.163.131.214
pfk
Miało być w tym tygodniu....

01.11.2008, 22:22 :: 88.156.75.44
Szyna
Miało być w tym tygodniu, a ten tydzień kończy się za 1,5 godziny więc znowu nie dotrzymują terminu

01.11.2008, 22:01 :: 89.228.157.26
COJEST?
Zwlekają z tymi gośćmi i producentami.Mam nadzieję że jutro będą ;p

01.11.2008, 13:29 :: 93.105.146.169
...
Daria muszę Cię z przykrością poinformować, że teksty w hh piszą sami wykonawcy...jacek cygan tu nie ma nic do gadania. mam nadzieję, że to nie jest zbyt duży szok dla Ciebie.

01.11.2008, 12:32 :: 83.30.144.180
yo
JUZ DAWNO TO JEST- nie chodzi o stare gadzety. mam na mysli serie kwiatow zla ;

01.11.2008, 12:18 :: 89.76.129.113
JUZ DAWNO TO JEST
PRZECIEŻ JUŻ DAWNO TO JEST

01.11.2008, 11:09 :: 79.185.192.139
daria
www. hip- hop. pl/ ustawki/ album_projector. php?id=1225210339 (usuńcie spacje)

Tutaj jest kokaina do ściągnięcia, bo widzę, że są problemy ze znalezieniem!
A moim zdaniem kawałek jest dobry, zwłaszcza bicik, ale nie wiem kto pisał tekst i czy Pih miał wgląd w niego, bo jednak zwrotki nie są zadowalające!

01.11.2008, 10:36 :: 83.30.143.191
yo
Teraz tylko oprawe do tego dojebać (kurtki, bluzy, tshiry) i zamiast pokolenia I-poda bedzie pokolenie PEIHA ;]

31.10.2008, 20:13 :: 93.105.146.169
...
poczekamy...zobaczymy ;)

31.10.2008, 19:59 :: 79.163.156.232
pfk
Ej Skowronpolska dalsza lista bedzie w tym tygodniu i powinno byc zabijamy sie dla cyfry III ale nie jestem pewien czy bedzie ten utwor. Pozdro

31.10.2008, 19:46 :: 84.10.49.30
hip-hop.pl
Jak poszukacie to tam mozecie znalesc "kokaine" jak dla mnie tez niestety bardzo slabo - no ale to nie kawalek z plyty PIH :D pozatym jak to w necie "szukajcie a znajdziecie" wszytko jest ^^ ale pamietajcie kupujcie dobre polskie rap plyty!!!!!

31.10.2008, 17:56 :: 93.105.146.169
...
"Rany Kłute" mi się kojarzy z Cezarem i jak go zadźgali :D

31.10.2008, 17:33 :: 79.163.41.14
Skowronpolska
Pihuu, miało być "Zabijamy się dla cyfry III"... i dlaczego w tytule pierwszego kawałka nie ma żadnego "ognia"???

31.10.2008, 16:55 :: 83.28.52.52
Raiden
Popieram ten kawałek kokaina słaby jest. Nawet Pih słabo na nim wypadł. Ogólnie to nawet fany bit ale ogólnie słabo.

31.10.2008, 16:21 :: 79.163.135.161
pfk
Popieram kolege nizej jesli chodzi o hg

31.10.2008, 15:01 :: 93.105.146.169
...
Kokaina jest słaba. to najsłabszy track jaki ostatnio słyszałem. ale to przecież tylko jeden track :) mam nadzieje ze hg nie będzie na tej płycie :D bo bym się pochlastał chyba.

31.10.2008, 13:00 :: 193.239.80.25
oja pierdole :)
kokaina jest na Piha stronie, link podświetlony na niebiesko!!!

31.10.2008, 12:18 :: 83.28.52.52
Raiden
A nie możesz się ze mną skontaktować?? np. mail/gg/irc czy cokolwiek innego??

31.10.2008, 11:28 :: 156.17.237.164
lol
Raiden
w necie jest, nie moge podac gdzie bo dostane bana :P ale poszukaj warto. Pihu jedzie na pełnej kurwie w swoim stylu

31.10.2008, 01:10 :: 92.23.179.245
Panicz
orajt juz obczailem wywiad, radio woodoo, no kurwa z kazdym dniem czekam jeszcze bardziej na ta plyte

31.10.2008, 00:39 :: 92.23.179.245
Panicz
CLiS
Killazi tez mają być, Pih ostatnio mówił o tym w wywiadzie.

w jakim wywiadzie ?????

30.10.2008, 20:35 :: 83.28.23.82
Raiden
Gdzie słyszałeś cały kawałek??

30.10.2008, 18:48 :: 156.17.237.164
lol
Kokaina PIHU nawija krótko ale tresciwie i zajebiscie jak zawsze ale jeszcze lepiej. Co tu duzo mowic NA PEŁNEJ KURWIE! CHCESZ SŁUCHAĆ PIHA? NIE ZRÓB SOBIE KRZYWDY!!!

30.10.2008, 16:34 :: 83.28.23.82
Raven
Ja się nie wstydzę ,że słucham Tedego. Tylko zaraz wyskoczy kilku cwaniaków i zaczną truć d***e że Tede to Tede tamto.
Ja tam gościa podziwiam za to co robi i robił. Ma kasę z tej muzy ale jest tez jednym z prekursorów.

30.10.2008, 16:07 :: 83.1.142.60
p81
Raven pierdolisz... Ja Tedego do tej pory słucham i sie nie wstydze, bo jeśli chodzi o jego całą kariere od początku to dla mnie jest to raper wszechczasów w Polsce. Te nowe kawałki to już nie to co Trzyha ale podziwiam jego szczerość do bólu... Z resztą zrobił tak jak powiedział niespełna 10 lat temu... "Nigdy nie wchłonie mnie wielka wytwórnia" no i go nie wchłonęła bo ma swoją... "Lata roby przynoszą plony, ci co je koszą to są moje ziomy i każdy z nas na to zasłużył, patrz, dziś mamy hajs z tej muzy..."

30.10.2008, 07:27 :: 83.15.252.98
CLiS
Killazi tez mają być, Pih ostatnio mówił o tym w wywiadzie.

30.10.2008, 01:34 :: 64.131.225.221
40%
z gosci bedzie na bank: Pezet, Peja, i z tego co pamietam Miodu. (no i oczywiscie Chada i Luka)

29.10.2008, 22:53 :: 78.88.100.89
dsa
okładka na pewno nie będzie taka, jeśli ta płyta ma być dopracowana na maksa to i okładka będzie wypasiona

29.10.2008, 22:52 :: 78.88.100.89
dsa
"dobry wieczór..."

29.10.2008, 22:40 :: 92.23.179.245
Panicz
I jak ktos napisal nizej, tytuly kawalkow juz daja do myslenia, zaloze sie ze "dzien dobry polsko" to juz bedzie max rozpierdol, jak kazdy otwierajacy solowke Piha kawalek. Kurwa jaram sie max

29.10.2008, 22:37 :: 92.23.179.245
Panicz
Pihu kiedy w koncu bedzie ta plyta??? :D

29.10.2008, 19:34 :: 84.10.49.30
Kozka
Taka bedzie okladka ? xD

29.10.2008, 18:48 :: 83.28.36.179
Raven
Każdy ma swój gust. Dla mnie Pih i Gural to całkiem inna liga. Gural trochę mnie denerwuje tymi tekstami o niczym ale to nie znaczy , ze w ogóle go nie słucham. Niektóre kawałki ma naprawdę fajne ale do Piha to mu brakuje bardzo dużo. Z PDG Sheller i Kaczor nawet nieźli są ale obok Piha dla mnie najlepsi są: Peja,Ero,Hans,Ostr|Tede(wiem wiem ale klasyk i czasami ma fajne teksty.)

29.10.2008, 16:46 :: 79.163.147.69
pfk
Kokaina nie najlepsza... Slabo slychac wokal Piha

29.10.2008, 14:18 :: 83.19.59.122
Czekam
Mowicie,ze nie mozna postawic Gorala obok Piha, napewno nie znam sie tak na HH jak niektorzy z Was i nieznam calej tworczosci Gorala,ale napewno niezgodze sie ze El Polako to jest plyta o niczym bo dla mnie jest wyjebana i mnie rozjebala...no ale pomimo wszystko Pihu mnie juz rozjebal tysiace razy roznymi kawalkami i dla mnie zawsze bedzie na szczycie! Pomimo ze tez sa kawalki Piha ktore nie wpadaja mi w ucho ale to normalne. Na Piha wkurwilem sie tylko raz dlatego, ze nagral kawalek z Novatorem.... ale juz dawno wybaczone ma ;)) PEIHA jest JEDEN nie rozbijesz tej MATRYCY!!!!!!!!!

29.10.2008, 13:47 :: 85.219.177.137
pl
Kokaina - słabo slychac wokal piha, Oby nie bylo tak na Kwiatach.

29.10.2008, 13:39 :: 83.242.69.116
Damian
Na hh.pl jest już piosenka kokaina :D

29.10.2008, 11:32 :: 78.8.106.22
BananBB
Nie moge się już doczekać tej płytki...PIH jest i był mistrzem ;D Szkoda,że to jego ostatnia płyta podobno..;/

29.10.2008, 09:29 :: 83.30.205.5
koza
to będzie mocna płytka !!! czekam !!!!

29.10.2008, 00:53 :: 83.103.73.175
szumi
Dla mnie Pih jest najlepszym raperem w polsce mam jego wszystkie płyty od JEDENSIEDEM, teksty które pisze dają wiele do myślenia co do wypowiedzi P81 dla mnie cale PDG jest bezsensu poza nawijkami Shellera. Czekam na płyte. Co do raperów w polsce moim zdaniem czołówka: Pih,Magik[*],OSTR,Pyskaty,Mes,Ero,Pezet,Eldo,Wilk

28.10.2008, 22:44 :: 82.160.135.20
dd12
Mowice, ze nie mozecie postawic Gurala obok Piha. Zauważcie zmiane Gurala na DMR, gdy nawijał 'dobrze wiesz kto ma ogien, moje gówno fruwa'. To ma sens tyle, ze jest on przedstawione w innej, niekonwencjonalnej formie, z której teraz DGE słynie. A teraz wróćcie do Opowieśći Z Betonowego Lasu' lub Killazów - Nokaut, tam Guralesko różni się zupełnie od dzisiejszego stylu, tam on był taki życiowy, że ulica, że ziomale, psy. Ja bym chętnie usłyszał efekt Ich kooperacji. Co do tej tracklisty, to pamiętajcie, ze jej dalsza część ukaże się na dniach, więc nie pękajcie ;) A i nie martwcie sie o to, ze Pih moze Was zawieść, gdyż On sam powiedzal, ze to jest płyta najstaranniej dopracowana pod każdym względem. Ja sobie tego nie wyobrażam, skoro Jego poprzednie płyty były mistrzowskie, to ta będzie fenomenem ;) Jaram się, czekam. Pozdrówka!

28.10.2008, 18:55 :: 83.1.142.60
p81
Dokładnie Gural nawija bez sensu np:
"mówi mister wiesz kto, mister donguralesko, ten chłopak z bletką, jadę jak śmierć karetką, za mną chłopaki czarną furgonetką" jak dla mnie to jest żałosne... Obok Piha mogę postawić tylko własnie Peję OSTRego TDFa i tyle, bo to klasyki... Pezet po muzyce rozrywkowej dał mi do zrozumienia że gustuje w TPWC... ALe i tak jak dla mnie najlepszym raperem jest Mes i SmarkiSmark... Pozdro!

28.10.2008, 17:19 :: 83.12.110.186
sanczo
siema, ja po cichu liczyłem że bedzie jakiś kawałek z datą w tytule ( wczesniej Pih nagrał kawałki: 2003, 2004, 2005) zajebiscie strescił te lata, chciałbym usłyszec jak opisuje pihu kolejne lata !

moje niedoczekanie!! :D:D
hcesz sluchac piha nie zrob sobie krzywdyyyyyyyy


28.10.2008, 17:15 :: 84.10.49.30
Kozka
kocurnie by jeszcze było gdyby byl kawalek "2008" (albo 2007) tylko bardziej w stylu 2005 niz '03 '04 :P

28.10.2008, 16:41 :: 83.9.63.173
saa
Pihu powiedz nam co z zabijamy sie dla cyfry 3 ??

28.10.2008, 16:22 :: 156.17.237.164
lol
Raven, dokładnie Ziomuś. ja koło piha moge postawic tylko peje, nikt inny im nie dorasta. wiadomo sa jeszcze dobrzy w Polsce ale to nie to :P eldoka, hans, pezet, ostry... itp pozdro chcesz sluchac piha nie zrob sobie krzywdyyyyyyyy
YEAH ale sie podjaralem

28.10.2008, 13:29 :: 83.28.16.239
Raven
Ja tam nigdy bym nie postawił Gurala obom Piha. Gural śpiewa o niczym, a Pih ma dosadne i konkretne teksty.

28.10.2008, 12:34 :: 83.19.59.122
Czekam
Same tytuły przyprawiają o dreszcze boje się tylko jednej rzeczy, że zawiedzie mnie ta płyta, bo ja mam wielkie nadzieje z tekstami ze rozwala mnie na lopatki, no oby Pih udowodnił, ze jest najlepszy!!! Kocham Jego teksty czasami zastanawiam sie jak można dany tekst wymyślic, no ma chlopal leb!!! Juz na plycie Wielka Niewiadoma tak rapowal takie teksty nawijał ze szok a byl mlodziutki!! W Polsce jest moze z 10 MC ktorzy moga kolo niego stanac, Peja, OSTR, GORAL, CHADA...Nawet jak sie zawiode na jego plycie dla mnie bedzie zawsze numerem 1! POZDRO chcesz sluchac piha nie zrob sobie krzywdyyyyyyyy

28.10.2008, 12:17 :: 78.8.12.119
dd12
I zycie bedzie piekniejsze ;D 2 track ma ciekawy tytuł. Czekam, czekam! Najlepszego ;)

28.10.2008, 08:17 :: 79.189.52.18
dlaczego?
Dlaczego nie ma zabijmy sie dla cyfry 3?

28.10.2008, 07:28 :: 83.26.94.44
KzK
01. Dobry Wieczór Polska prawie jak Doniu i Liber - Dzień dobry Polsko;p Ale jak to się mówi prawie robi wielka różnice;p 3mamy kciuki za materiał i czekamy na reszte

27.10.2008, 23:39 :: 93.105.146.169
...
dobrze, że nie będzie bo 3y bo klimat płyty zwalili. oni są kilka klas niżej od Piha.

27.10.2008, 22:54 :: 83.30.57.133
asas
Trędowaty będzie na płycie 3Y a nie PIHa :)

27.10.2008, 22:00 :: 83.9.12.226
ziarno
musi być druga płyta bo jakos nie znalazlem na T.liście Trędowatego :)

27.10.2008, 21:19 :: 83.28.28.232
Raven
W końcu jakaś konkretna informacja. Przynajmniej wiadomo, że już niedługo będzie płytka.

27.10.2008, 20:40 :: 83.5.67.147
www.streemo.pl/Edone
Czekam czekam bedzie miazga... jestes najlepszy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27.10.2008, 20:11 :: 93.105.146.169
...
końcowa część pracy nad albumem, sprowadzenie do jednej jakości i takie pierdoły :P

27.10.2008, 19:33 :: 82.139.58.205
Szyn
A co to jest wogóle ten mastering xD ?

27.10.2008, 18:58 :: 84.10.49.30
Noe
Burza dekady coraz blizej... macie juz arke?? :P

27.10.2008, 18:37 :: 83.27.216.61
ziomek
mastering jest konieczny zawsze. zresztą, to niepełna tracklista, w poscie pisze, że w tym tygosniu opublikują ciąg dlaszy. yeaah

27.10.2008, 18:31 :: 79.185.189.187
remiusz
no tak daria ma racje, jeżeli nuty zostały obrobione juz w studiu tym samym studou nagrywane były każde więc nie ma o czym gadac

27.10.2008, 17:16 :: 93.105.251.178
Borsaton.
MTH jak może nie być piosenek na "Kwiatach zła" które były na "Czarny Kruk/Ulice bez jutra" ? Pomyśl troszke. PIH od masteringu do wyadnia ile to czasu mniej więcej ?

Pozdrawiam

27.10.2008, 16:13 :: 83.5.169.101
marko
Produkcja miała być dwupłytowa. "w tym tygodniu nastąpi kolejna odsłona" Czyli co? Będzie tracklista drugiej płyty czy do tej co jest zostaną dodani goscie i producenci?

27.10.2008, 16:04 :: 81.15.156.36
Shaq
Goscie sa nie podani bo beda podani za tydzien czy cos, pisze w tytule posta. Wreszcie ale przyznajcie ze tytuly daja do myslenia znajac piha to beda kawalki takie ze wszyscy zlozymy sie z wrazenia jak origami yooo czekamy ! Dolaczam sie do pytania wczesniejszego czy Kwiaty Zła beda sprzedawane tylko przez neta czy bedzie mozna ten boski krazek nabyc w jakims empiku czy dobrym sklepie muzycznym moze ktos władny odpowie

27.10.2008, 15:35 :: 83.26.238.207
van_diit
hahah mastering niekonieczny daria ogarnij siee !

27.10.2008, 15:31 :: 87.116.236.48
Lol
Ta Rosyjska ruletka to coś mi się wydaje, że będzie na innym bicie... hmmm dziwne, że nie podani są goście... może to kolejny powód do zwłoki? :P

27.10.2008, 15:28 :: 79.185.189.187
daria
mogliby szybciej wydac płytke, bo jezeli Pih nagrywał w tym samym studiu, jak mówił w wywiadze, to może mastering nie jest taki konieczny

27.10.2008, 15:02 :: 79.163.130.43
pfk
No w koncu :D:D Nie moge sie doczekac! Mam nadzieje ze jak pihu w tracku 17 mowi ze zawsze musi cos spierdolic to nie chodzi mu o plyte :)) Pzdr

27.10.2008, 14:59 :: 79.185.189.187
ddaria
no ta na kodexie III, ale to nie jest płytka piha

27.10.2008, 14:46 :: 93.105.146.169
...
Ruletka była na Kodex'ie...

27.10.2008, 14:45 :: 79.185.165.44
Daria
Co Ty gadasz MTH, rulewtki na żadnej płycie jeszce nie było

27.10.2008, 14:44 :: 92.23.179.245
Panicz
mam nadzieje ze goscie nie spierdola zadnego kawalka jak czesto bylo u piha, tak czy inaczej jaram sie w opor i czekam elo

27.10.2008, 14:44 :: 93.105.146.169
...
a właśnie...mógłby ktoś powiedzieć czy sprzedaż będzie tylko internetowa czy może np. w media jeszcze ? jakoś mam uprzedzenia do zakupów internetowych :D

27.10.2008, 14:43 :: 66.90.73.125
a jak a jak a jak
zajebiście, długo czekałem ale już widzę na horyzoncie KWIATY ZŁAAAA hehee MTH ty chyba nie wiesz co to singiel od poczatku bylo jasne ze KRUK bedzie na KWIATACH :) master ja licze juz tylko miesiac do płytki

27.10.2008, 14:42 :: 93.105.146.169
...
później tłoczenie jeszcze, dostawka do sklepu. jeszcze z miesiąc, półtora...a co do traków np. czarny kruk to przecież był na singlu promującym solo więc nie ma co się dziwić, że te tracki są.

27.10.2008, 14:39 :: 91.201.120.225
MTH
kurde kruk ruletka itd na płycie... myślałem że nie będzie tych tracków które były na innych cdkach

27.10.2008, 14:35 :: 83.27.244.63
ziomek
w masteringu, czyli mniej wiecej ile jeszcze czasu do wydania ?

27.10.2008, 14:23 :: 79.185.104.164
Kapsy
WRESZCIE! Podejrzewam ze ta plyta to bedzie mistrzostwo xD

27.10.2008, 14:14 :: 79.185.165.44
daria
no nareszcie, już sie bałam, ze bede musiała zmienic prezent na świeta :D

27.10.2008, 13:41 :: 89.76.11.29
ej PIH'u
miala byc 2-plytowka, co jest?

27.10.2008, 13:28 :: 80.51.51.105
KRA
DO PRZODU :)

27.10.2008, 12:47 :: 91.145.142.28
aaa
czekam z niecierpliwościa!

27.10.2008, 12:47 :: 83.1.142.60
p81
zajebiście! wkońcu! to znaczy ze juz wielkimi krokami kwiaty zła nadchodzą...